Oglum 4.5 aylik bizde de ciddi salya sorunu var önlük sevmiyor ic kısmına mendil koyuyorum, kehribar siparis etmiştim dun geldi bugün kullanmaya basliycaz insallah iyi gelir bize de. Kizlar peki bu ayda salya neden olur acaba dis için daha çok erken değil mi