E_A_H27 Merhaba arkadaşlar, 7 ay 14 günlük oğlum var ve bugün test yaptığımda hamile olduğumu öğrendim ne kadarlık vs bilmiyorum ama. Sezeryanla doğum yaptım riskli mi değil mi yaşadınız mı böyle tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Araslarcaaa E_A_H27 hayırlı olsun💐 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Bu durumu ben yaşamadım ama görümcem yaşadı. Kızı 7-8 aylıkken hamile kaldı.ilk sezeryandan daha zor olduğunun söyledi risklerini bilmiyorjm açıkcası problem yaşamadı o sadece daha fazla ağrım oldu dedi ama araya 4-5 yıl koyanlarda aynısını söylüyor
lceLady E_A_H27 En 2 sene deniyor ama bende 15 ay sonra gebe kaldım halen devam ediyor gebeliğim bi sıkıntı olmadi sukur. Bununla ilgili bende sormustum dogumdan snr hemen gebe kalanda var 5 ay sonra gebe kalanda var. Sadece işte oda kişiden kişiye değişiyor sanırım. Bende sordum doktora. Belki ağrılarını bi tık daha fazla hissedersin olmustu ama şükür bi sıkıntı yok su anda 2 ay kaldı doguma
E_A_H27 Araslarcaaa teşekkür ederim korkuyorum biraz beni neler bekliyor bilmediğim için risk açısından
E_A_H27 lceLady Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ilk bebeğim için çok uğraştık oldu bunda da fazla dikkat etmedim açıkçası ilki zor oldu diye Allah kendiliğinden verdi hayırlısı olur inşallah