Herkese merhaba
Depremi yaşayan biri olarak yazıyorum
6 Şubat depreminden olumsuz etkilenen ailelerden biriyiz… Allah yakınlarını kaybedenlere sabır versin Allah rahmet eylesin…
Lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum depremden sonra saşka bir ilin ilçesine gittik orada 1 ay kadar yurtta kaldık bu süre içerisinde bebeğimi düzenli besleyemedim ev yoğrdu çorbası veremedim yurttu çıkan çorbalardan içindim ama ağırlıklı olarak kavanoz maması ve cici bebeyle besledim benim bebeğim bir kaç gün sonra 10 aylık olacak taneli yiyecekleri yiyemiyor katı bir şay verdiğimizde (ekmek gibi) hemen boğazında kalıyor çiğneyemiyor
Akranları neredeyse yürüyor benimki zar zor tutunup kalkıyor
Evladını kaybeden anneler varken benim bunlara üzülmem beni biraz yaralasada çocuğumun geri kalması bi parça üzdü beni
Tavsiyeleriniz neler?