Melikeeegm Benim kırkım çıkmadan bitmişti . Kimisinin daha uzun da sürebiliyormuş tamamen bünye meselesi.
arzu_91 Benim de 2 3 ay sürdü sonra kesildi kadın doğuma bi sorun gözükün bende endişe ettim ama sakin olun geçiyor
Hilalprlk Benimde bugün sezaryen sonrası 27. Günüm az az devam ediyo. 40 çıkana kadar sürebilir dediler