Eceasyaa benim kızım 3 aylıkken 7,8 emzikten sonra sadece bir emzik aldı silikon lu ve bir parmağını sürekli oraya sokuyor du sonra bıraktı ve emziği sadece uykuya dalmak için alıyor ben her zaman dış kaşıyıcı verdim eline 3 ay oldu böyle parmağını emmeye unuttu