Aklımı kacircam valla tam düzenliyor diyorum basa sariyoruz.. Yok uyumuyor gece toplasak 1 saat uyumadı cildircam valla.. Karnını doyuruyorum papatya veriyorum gazını cikartiyorum en son bir yerimi agriyor acaba diye ağrı kesici veriyorum yok.. Var mi çare bulan ne olur bi umut soruyorum.. Bi benmiyim boyle olan 😥