Merhaba nasılsınız anneler benım bebegım 15 ay erkek bebek gelısımı cox guzel gudıyor her şeyı anlıyor yapıyor her şey cok guzel. Fakat bı durum benı cok endıselendırıyor. Neden bılmıyorum ama bebegım sureklı alkıs yaparak yuruyor ya ellerını one bırlesdırıb yuruyor. Yanı asla sakın yurumez genellıkle. Buyuk buyuk alkıs yapa yapa yuruyor her yerde boyle. Ben ona alkıs yapmayı cok ogrettım her bawardıgında alkıs yaptım ondan ola bılırmı? Bu artık benı rahatsız etmeye basladı. Ellerını uzaktan getırıb sap sap yapar yurur.