Merhabalar oğlum 11 aylık yürümeye başladı asla yerinde durmuyor yürümeye başalamadan önce biraz oyuncaklarla oynuyordu artık hiçbir oyuncağın yüzüne bakmıyor asla oturmuyor hep yürüyor kendinden büyük yastıkları taşıyor saç kurutma makinesini ordan oraya gezdiriyor peşinden gitmekten çok yoruluyorum artık oyun oynasın diye odasına oturtuyorum bende yanında oyuncaklarla oynuyorum bikere eline alıyor atıyor oyuncağı yine kalkıp gidiyor çocuğu böyle olan varmı nasıl hateket etmem lazım bilemedim