Kızlar oglum 2 aylık reflü yastığı kullanıyoruz ben hemsireye doktora sordum bi sakincasi yok dedi yedikleri agzina gelmesin diye arkadaşım kullanamazsin diyor yasak diyor ani ölumler olabiliyor diyor asil kullanmazsam geçe çocuğum bogulabilir yani siz ne diyosunuz