Sebusebu Hafta biz hala isim seçemedik. Acaba doğduktan sonra mı karar versek diyoruz 🤭 var mı böyle olan?
Birberenannesi Sebusebu 9 ayda karar veremeyip doğunca nasıl karar vericeksiniz ki? Doğmadan önce bulun bence sonra tuvalete gitmeye vakit olmuyo 😄
Deletedmom_39 Sebusebu arkadaşım kucağına aldığı an değiştirmişti Cansuyum benim demişti 🥰 Cansu koydu
35lavanta Sebusebu Kızım doğduktan sonra ismini koydum seçememiştik aklımızda hep bu vardı ama ikilemdeydik doğdu eve döndük ondan sonra dedik tamam artık ismi belli 😍
Sebusebu Birberenannesi haha 2. Cocugum. İlkinde hemen seçmiştik.. 2. De karar veremiyorum. Tabi ki alternatifler var ama doğunca gördüğümüzde mi karar versek diyorum🤭🤭
Minel-inannesi Sebusebu cinsiyetini ogrendigimizden beri 3alternatifimiz vardi. Cumartesi dogurdum pazartesi esim kimlik cikarmaya gitcek olunca bu olsun adı diye oyle secebildum☺️
Nimess57 Sebusebu biz iki çocuğumada hamileyken karar verdik ☺️ Fakat annemler abimin ismini doğduktan 1 hafta sonra anca seçebilmişler
Pattiz Sebusebu evet bebeğim doğdu hastanede yatarken karar verdik , seceneklerimiz vardı bir tanesini seçtik 😂😂
papatyam-34 Sebusebu bizde de iki isim seçeneği vardı karar veremiyordum 37.haftada kontrol diye gittim doğuma alındım orda herkes bebeğin adı ne deyince kısa süre içinde düşünüp en çok hangisi hoşuma gittiyse o isimi söylemiştim o an karar vermiş oldum 😂
Ayse5100 Sebusebu erken doğum olmuştu bizde isim secememistik ikilem de kalmıştık doğduktan sonra bu olsun dedik ve öyle koyduk ismini
yagmurkokusu_ Sebusebu doğduktan 1 hafta sonra koydum. İlk kızımda kimliği ertesi gün çıkarmaya gittik 😂
Show_must_go_on Sebusebu Biz eşimle sevgiliyken falan hep bir kızımız olacak ve adı bu olacak diyordu Allah bir kız evlat nasip etti ismi de o oldu 🥰
Birberenannesi Sebusebu biraz daha bekleyin bence özelliklerine göre koyarsınız 🤣 ayy şaka yapıyorum siz karar vericeksiniz tabi ki sağlıkla alın kucağınıza ❤️