Kızlar benim kızım 10 ay 27 günlük şuana kadar ek gida reddi vardi bizde hiç bir sekilde bir lokma dahi yediremiyordum kızıma çok üzülüyordum sadece anne sütü alıyordu doymuyordu ama yine de yemiyordu sonrasında bari mama ya alistirayum dedim öyle ilerledik anne sütü ve mama şeklinde çok şükür 2 gündür bizim yediklerimizden biraz da olsun yemeye başladı ve öyle mutluyum ki anlatamam size bu anı çok bekledim. Simdi soracağım şey şu bebeği kızıma akran olan annisler nasıl Bi rutin olusturduniz neler yediriyosunuz gün icerisinde