Kedigiller ben çok çektim 3.5 aylıkken bitti şükür. Metsil ve NBL probiyotik kullandım NBL çok işime yaradı hem bitkisel daha memeye koyar koymaz gazdan ağlıyordu yeri geldi ziplata ziplata emzirdim geceleri uykusuz kaldım yeri geldi bebe yağıyla masaj yaparak uyuya kalmasını sağladim baş edemiyorsun ama bir şekilde rahatlatiyorsun