Kızlar 5 aylık bebeğim var 4.200 gr normal doğum ile doğdu ve doktorum hiç kesik atmadı kendiliğinden 2 kesiğim var.. Bu sebeple çok zor doğum yaptım aşırı ıkınma vs.. Doğum sonrası sanırım hemoroid oluştu dışarıda ufak meme gibi birşey var 2 ay önce bir kabızlık geçirdim o zaman çok ağrı yapmıştı ama 1 gün falan sürdü. Şimdi pazar günü kabızlık yaşadım sonradan düzeldi fakat pazar gününden beri çektiğim ağrının haddi hesabı yok yatamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum oturamıyorum ayakta dahi duramıyorum çok ağrım var Sağlık ocağına gittim proctolog fitil ve krem verdi ama yok bana mısın demiyor hiç geçmiyor ağrım uykudan uyandırıyor ağlatıyor. Bugün 4 te genel cerrahi ye randevu aldım daha önce bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı Allah rızası için dayanamıyorum artık