Turuncgil Hanimlar yeni dogum yaptim 1 hafta oldu göğüslerim aşırı dolu emziriyorum, ama göguslerim taş gibi sert ve dolu baya ağrı yapıyor artik. Sut sagsam ise yarar mi birde sagarsam sutumu neyspabilirim biberon vermek istemiyorum
Bebekcercinli23 Turuncgil sağ canım sütünü sonra mastit olursun masallah ne güzel sütün var Biberon kesinlikle verme kesinlikle sonra emmez seni çok üzülürsün e bebekte kaşık biberon var yenidoğan için onunla ver ben onunla verdim sağip sütümü kesinlikle meme reddi yapmiyo
yagmurkokusu_ Turuncgil derin dondurucu da 6 ay saklanabiliyor. Yarın bir gün diş zamanı kırıp sütünü meyve ezici emziğin içine koyup verebilirsin.
marinelife Sağın tabii ki. Biberon kullanmak sizin tercihiniz meme reddi yapabiliyormuş benim oğlum 2 ay 10 günlük doğduğundan beri mama da veriyorum hiç biberon kullanmadım. Eds yöntemiyle veriyorum memeye tutturup kataterle yani internetten araştırabilirsiniz. Bir de kaşık biberonlar var bence ondan alın hem yanınızda yardımcı biri varsa bir öğünü sütle kaşık biberonla geçirtebilir siz de dinlenirsiniz