Hope77 Kızlar 17 ay 8 günlük oğlum sünnetli 5.5 aylıkken sünnet olmuştu ve daha önce hiç başımıza gelmedi azönce altını değiştirirken gördüm pipisi kızarmış işemeside normal bezi doluydu neden kızarmıştır bilen başına gelen var mı ?
BirAlparslanAnnesi Hope77 arada benim oğlumdada oluyordu bez ve çişi tahriş edebiliyor eğer enfeksiyon belirti ve şüpheniz yoksa.
Hope77 BirAlparslanAnnesi doğduğundan beri sürekli aynı bezi kullanıyorum bugüne kadar bi sorun yaşamadık bezden kaynaklı eli arada pipiye gidiyor kşınıyormu acaba öyle huysuzluguda yok ama kendiliginden mi geçti yoksa krem falanmı kullandınız acaba
BirAlparslanAnnesi Hope77 ben hakiki kantaron yağı sürüyorum bu gibi durumlarda 1 saat içinde hiçbirşeyi kalmıyor. Bazen kaşınabilşyor bezin pamukları pipi içine dolabiliyor temizlemek gerekiyor falan