Oğlum 5 aylık inanılmaz bir bağ var onunla aramda aşırı düşkün çok hassasım doğduğundan beri koynumdan yanımdan ayırmadım geceleride beraber uyuyoruz 2 aylıkkken zor bela beşiğini yanıma çekip yatırmaya başladım geceleri ilerde odasına yatsın alışsın diye iyi hoş bi kaç hafta yatıyordu bende alıştım gece orda yatmasına bir deprem oldu (izmirde oturuyorum) ben alt üst oldum o bebekleri gördükçe Şuan yine o günden beri yanımda yatıyo evimizde doğalgaz yok haliyle kışı salonda geçirdik koltukta eşimle ikimiz sığmıyoruz çoğu zaman o karşı koltukta ben diğer koltukta oğlumla yatıyorum ikimizde memnun değiliz bu durumdan beraber yatalım diyo sığmıyoruz hepberaber havalar düzelsin biraz artık yatak odasına geçicez beşiğide oraya alcaz ama beşiğine yatsın geceleri istiyorum alıştırmam lazım onuda kendimide nasıl olacaksa kıyamıyorum ayıramıyorum yanımdan 😏