Sedanur Benim de çok fena.Hamileyken ne güzel çoğalıp gürleşmişti saçlarım.Doğumdan sonra avuç avuç sinir oluyorum resmen saçlarıma hangi şampuanı kullanacağımı şaşırdım 😂😂 yıllar önce Mecit Efendi’nin sarımsaklı şampuanını kullanmıştım.hem uzamıştı hemde çoğalmıştı.Şimdilerde tekrar ona dönmeyi düşünüyorum.Faydasını görürsem tekrar yazarım.İnşallah geçer 🙋🏻♀️