2.5 aylıkken yaptırdık. İlk iki gun zordu yapisiklik açacağım diye o ağladı ben eridim . 3.gun hic bisey olmamış gibiydi. Hiç canı yanmadı dr 4 saate bir ağrı kesici ver demişti ama gerek kalmadı ilk uyuşukluk geçince eve dönüşte bi ağladı sonra ağlamadı. Sadece o yapisikliklari açarken çok canı yandı. Küçük olunca bu yapsisiklik daha fazla oluyormus .