yamans Merhabalar. Ayak tabanımda uzun zamandır siğil var. Neredeyse her yolu denedim. Krem kullandım, fırçalı ilaç kullandım, doktorda yaktırdım hatta okuttum geçmedi. Şunu yaptım geçti diyen varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim