benaslindayohum Alan kullanan var mı ? Eşim akşam e bebekte indirim var diye almış memnun olanda var olmayanda şaşırdım açıkçası bi de o kadar para verdik üzülürüm 🥲 4 lt su haznesi uzaktan kumandalı olandan almış yorumlarınıza ihtiyacım var
Pol34 benaslindayohum bahsettiğiniz modeli kullanıyorum sanırım bizimki de 4 litre kumandalı ışıkları renk değiştiriyor. Bu yaz almıştım gayet memnunum. 3 kademesi var kademe 1de çalıştırıyorum genelde. 3te ev duman altı oluyor dağda sis çökmüş gibi 🤣 merak ettiğiniz bir özelliği varsa cevaplayabilirim
Ogulluana benaslindayohum bizim makinamizda weewell ama kumandasız olan sadece bir kez su akıttı iki kıştır kullanıyoruz başka bir sıkıntı olmadı
benaslindayohum Pol34 teşekkür ederim 🤗❤️ bende tam doldurmam bi de içme suyu mu normal çeşmeden mi koydunuz ? Bizim sularımız kireçli acaba çok zarar verir mi
Pol34 benaslindayohum çok kireçliyse kaynamış su da koyabilirsiniz ben normal musluk suyu koyuyordum, bazen de serum suyu + normal su
benaslindayohum Pol34 evet maalesef jeotermal bölgesinde olduğumuz için baya kireçli teşekkür ederim 🥰