Sekerpare_ Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor. Bu ara sütüm aşırı tazyikli bebeğim emmek istemiyor. Emince de en fazla 2 3 dakika sizce doyuyor mudur. Bezleri önceki gibi çok dolu olmuyor tazyikli olduktan sonra. Sizler kaç saatte bir emziriyorsunuz
Elifadaannesi Sekerpare_ benimde öyle vermeden önce mochi ile sağım yaşıyorum makine kullanma daha da tazyik olur fışkırması durunca memeyi ver yoksa bi süre sonra meme reddi yapıyo
zeynep657 Sekerpare_ benımde sütüm aşırı çok olmamasına rağmen tazıklı gelıyor.Susn bebegım 2 aylık geçen ay çok zorlanıyordu içerken ağlıyordu yavaş yavaş almıştı şimfı biraz daha rahat .sütü sagınca tazık dahada artıyor ılla sağacaksanız en düşük dereceyı tercih edın ben makınada ılk ay baya sağdığım için ıyıce tazık arttı şimdi çok zorda kalmadıkça hic sağmıyorum . Bazen bebegımı içirırken geriye doğru yaslandım bebegımı üstüme yatırdım daha rahat içti.zamanla bebekte memede bu duruma alışıyor biraz sabredın 🌸
Belinayyy Sekerpare_ bebeğinizin emmesi küvetli olsa bile tam doymayabilir. Yatarak emzirmeyi deneyin öle azda olsa emme süresini artırıyor. Bırde emzirmeden önce göğsünüzu elimizle kontrol edip tıkalı olan yani süt birikmis damarları masajla açın
Sekerpare_ Elifadaannesi Pompalarım üç adet ama depremzedeyim yeni taşındım ne nerede bilmiyorum İnş bulurum 😀
Sekerpare_ zeynep657 Kaç tane makinem var kullanmadım canım sevmiyorum sağım yapmayı ama bu tazyik yeni çıktı başıma
izd Yani hani memenin üzerine işaret parmağınızı koyduğumuz bir emzirme şekli. Bende tazyikli süt yok ama ben nedense öyle veriyordum memeyi, emzirme danışmanımız sütün tazyikli değilse böyle yapmamdemişti, oradan aklımda kaldı
Umutla Sekerpare_ bebeğinizi futbol tutuşu yana yatarak ki en rahatı bu bence bu pozisyonlarda emizirin benimde öyle yan yatarak emzirmeye alistirim kendimi süt yana gitti için asla sorun olmuyor
Umutla Sekerpare_ dışarıda iseniz makas yaparak emzirebilirsiniz ama ne yazikli benim yine kaciyo boğazına ,,yan yatınca hiç olmuyo