Kızlar oğlum 1yaşına girecek 6aylıkken odasını ayırmıştım normalde 1-2 ay odasında yattı gayet güzel sonrasında diş çıkarma sürecinde hiçbirşekilde yatmak istemedi benim yanımda olmak istediği belliydi bende kıyamadım yanıma aldım birde deprem vs olayları olunca korktum ve bırakamadım ama şuan çok zorluk çekiyoruz eşimle ikimiz sabahları dayak yemiş gibi uyanıyoruz rahat yatamıyoruz. Birde oğlum çok kımıldıyo eli bacağı hep üstümüzde sizdede böyle olan varmı nasıl kolay bir çözüm yolu buldunuz