Kızlar selam sütlerimden paketleyip dondurucuya koymuştum çıkartıp veriyorum arada bugün çıkartıp soğuk suda bekletip cozdurdugum eriyince beyaz kisim ve açık yeşil mi desem yoğurdun suyu olur ya o renk olarak iki ye ayrılmış yarisi öyle yarısı koyu kıvamlı beyaz .sizce normal mi resim atamıyorum kusura bakmayin