Ecemsu12 valla benim oğlum da öyle, şu an 15 buçuk aylık, yukarda yazmışsınız tezgah üstünde olmayı sever diye, oğluma yemeğini bile tezgah üstünde yediriyorum 40 kere kalkıyor üst dolaplardan kendine kapkacak beğenmeye bir kase çorba bitirene kadar. Kendi oyuncakları ile de öyle, öyle dakikalarca oynamak yok anca odayı savaş alanıma çevirip dağıtıyor sonra canı sıkılıyor.