Anne_oldumm Merhaba annişler . İlk bayramımız olucak oğlumla . Ailecek uyumlu olalım istiyorum .bayramlık alıcam oğluma ama bayramın 2. Günü üçümüze aynı tşörtü alıyım diyorum. Aranızda böyle kombin yapn varmı? Varsa gelsin fotolar hepimize örnek olsun 🥰
ONAEA Anne_oldumm bizde o şekilde yaptık 🥰 Mavinin miav yazılı tişörtünü aldık eşim siyah kot giyecek biz kızımla siyah tayt 🥰 altına da beyaz çorap ve beyaz ayakkabı 🫶🏻
Minigim38 Anne_oldumm bende bekleyim bende kombin yapmak istiyorum ama nasıl bisey giysek karar veremedim
annebenanneoldum Anne_oldumm fotomuz henüz yok amaa şuan için hepimiz kot gömlekle takım yaptık 🥹 bizim ilk değil ikinci bayramımız ama ilkinde 13 günlüktü 🥹
Sekerpare_ Anne_oldumm Burada kimsem yok eşimin ailesi ile konuşmuyorz depremde evimiz gitti on gün kalmamıza müsade etmedi ciğersizler 2 aylık kızım 20 Aylık oğlumla tanımadığım insanlar da kaldım eşimin akrabalarını da tanımıyorum o yüzden evdeyim 😇
Anne_oldumm Sekerpare_ ONAEA ne güzel bende onu sepete ekledim aslında ama bayrama yetişmicek sanırım 😞
Anne_oldumm annebenanneoldum maşallah allah giyip fotoğraf çekmeyide nasip etsin . Gömlekleri nerden aldınız
MeteYmen_Annesi Kombin sayfaları var görüyorum ama hiç alan varmı bende yapmak istiyorum 2erkeğim vede eşim olarak 4 kişi giriyoruz bu bayram a tek kadın benim evde😁 güzel kombin arıyorum ama bulamıyorum
Mustafam-elifim Anne_oldumm her sene oğlumla takım giyerdim bu sene kızım aramızda 8 aylık kırmızı elbise giyicez kızımla oglumlada babası mavi kot beyaz gömlek giyecekler erkeklere kırmızı giydiremeyecegim için beyaz tercih ettik ilk günümüz böyle olcak🥰🥰
Noname21 Anne_oldumm çok komik oluyor bence aynı tonlar tamam da aynı şeyi giyenleri çok komik buluyorum 😀