Arkadaşlar 3-4 gündür bebeğim sabah 7’ye doğru karın ağrısıyla uyanıyor çok ağlıyor. Gaz çıkardıkça daha da ağlıyor. Bu neyden kaynaklanabilir? Mama ve anne sütü veriyorum ama bundan önce problem yoktu. Yediklerime de dikkat ediyorum. Ek gıdaya başladık ama çok az, havuç ve kabak. Acaba onları mı sindirmekte güçlük çekiyor? Yediği bir çay kaşığı ya var ya yok..