Bebegim 5,5 aylık dis cıkarıyor baya kabardı aMa patlamadı salyaları baya baya akıyor. 2 gündür cıglık cıglıga napsam durmuyo tetagil veriyorum yok calpol verdim yok baska derdi de yok olsa anlardım. Eli sürekli ağzında cünkü. bu süreç nasıl geçiyor nasıl kolay atlatırım yardımcı olun kafayı yemek üzereyim hic susmuyor sakin cocugun icine sanki bisey kactı