Şeytan diyor altına yaz ki beyin cerrahıyım, beyin kanaması geçiriyor olabilir bu yüzden hemen hastahaneye gidin. Kardeşim böyle saçmalık mı olur? Tecrübeye bakmıyor da sağlıkçılara bakıyor. Biri hemşire ya da doktorum dese ne olacak? Ne güveneceksiniz böyle bir uygulamada? Götürün doktora ki Allah korusun bir şey varsa sonradan pişman olmayın. Sağlık bu sonuçta, kahvaltıda peynirli yumurta yesem mi diye sormuyorsun aşçılara.