Arkadaşlar hapşırıyorum oksuruyorum çok fena hasta oldum , oğlum 3+2 aylık emziriyorum ne kadar uzak durmaya calisssamda mecburen emzirirken çocuk kucağımda . Bugün o da hapşırıyor öksürüyor . Bu aylarda ne yapabilirim onun için ? Başına gelen bana da yardımcı olsun . Sadece anne sütü alıyor , ekstra neler verebilirim daha küçük olduğu için korkuyorum lütfen bilgisi olanlar yardımcı olsun 😭