bulut22_ Merhaba bebeğim 17 aylık hala geceleri bazen gazdan uyanıyor gazını çıkaramayınca uyuyamadığı oluyor gündüz sıkıntı yaşamıyorum hareketle gazını cıkarıyor kakasını yapıyr. Benzer durumu yaşayan var mı
thecamellia bulut22_ yediklerinden dolayıdır belki bizim sıkıntı olmuyo artık ama yemeklere bi diş sarımsak koymaya çalışıyorum gazı alsın diye