Adenizzz ben de çok korkuyordum ama doktorumuz cesaretlendirdi, hiç bir şey olmaz, bebeği yan yatırın, üstte kalan burun deliğinden serumu sıkın, ne kadar hızlı sıkarsanız genzine o kadar az kaçar, genzine kaçsa da bir şey olmuyor bu arada kendi kendine gidiyor bi süre sonra, sıktıktan sonra bebeğin sırt üstü dönmesine ya da yüzünü yukarıya dönmesine izin vermeden yüzüstü çevirip sırtına pat pat vurun, ben yüzü yere dönük haldeyken biraz sağa sola da sallıyorum iyice her yeri çalkalansın diye :) kızım serumu ilk sıktığımızda ağlamıştı, sonrakilerde o kadar rahatlatıcı bir şey olduğunu öğrenince ağlamayı bıraktı, durup temizlememizi bekliyor :)