Merhaba size tavsiyem 3ay dolana kadar bebeğinizi 2saatte en geç 3saatte bir beslemeniz olacak. Tabiki yeterli kg alımı var mı o da önemli ilk 40gün kan şekeri düşebiliyor uyurken ve bebek farkına varamıyor. Ben gece saat kurardım kalkmazdı oğlum emzirir yatardım içim rahat olurdu. 5-6saat çok uzun bir süre bence emzirin içiniz rahat etsin.