Mucizebebekduru Hangi saat dilimleri arasinda uyumalıdır. Çok araştirdim asla saat bulamiyorum. Bebegim 2bucuk aylik bilen yardimci olabilir mi❤️
Ozlem2904 Mucizebebekduru ilk 3 4ay tamamen bebge göre hareket etmelisiniz çünkü uyku sinyallerini gzolemleyin
Mrvsmt2502 Mucizebebekduru bebeğim 1 yaşında hep en geç 20.30 gibi yatırdım doğduğundan beri öyle alıştı 7 gibide güne başlıyoruz
Mucizebebekduru Ozlem2904 ben bebeğe göre hareket etmeyi yanlış buluyorum. Alişkanlik erken aylardan kazanilir sadece 8 mi 9 mu olmali
Mucizebebekduru Taze1mom neden olmasın ki şuan var benim bebegimin uyku düzeni saat 11 den uyudugumuz icin oda bizimle uyuyor biz kalkincada kalkiyor. Bende o sebeple hangi saat dogruysa o saatte yatirmak istiyorum
Mucizebebekduru Elife05 çok teşekkür ediyorum. Mesela 9da uyudu kacta uyanmalı. Gündüz uykusu nasil olmali
1comez_anne Hazır başlığı açmışlen bende 2.5 aylık bebeği olan anne olarak sormak istiyorum size, bebeğimiz uzun uyumadan sonra ikinci uykuda uyanmıyorsa uyandırılmalı mı ? Siz nasıl yapıyorsunuz
Mucizebebekduru 1comez_anne benim bebeğim genelde uyanmiyor yani 2. Uykusu olmuyor. O sebeple ben uyandiriyorum mamasini veriyorum altini temizliyorum tekrar uyuyor kendisi. Sabahta her zaman kendisi uyaniyor
Mucizebebekduru Mrvsmt2502 7 gibi güne başlıyorsunuz ya mesela. Gündüz uykulariniz nasil oluyordu bu aylarda hangi saatlerde uyuyup uyaniyordu
Ozlem2904 Mucizebebekduru ilk 3ay bebeğin dünyaya alışma evresidir 4.aydada büyük ve zorlu b atak dönemi var 5.aydan sonra düzen oluşturabilirsiniz
1comez_anne Mucizebebekduru bizimki uzun uyumadan sonra 2 saatte bir uyanırdı. İki gündür uyanmıyor karar veremedim açıkçası. Uyandırınca bu sefer sürekli yerinde kıpırdanıp duruyor
Mrvsmt2502 Mucizebebekduru canım 4-5 aydan önce gündüz istediği kadar uyuyordu ama gece uykusuna geçince uyansa da odadan çıkartmadan uykuya döndürüyordum bunu şiddetle tavsiye ederim çıkartırsan hep istiyorlar alışıyorlar. 4. Ayda bi atak var arkasında 5. Ayda bi uyku gerilemesi var tüm bebekler bir olacak değil ama benim kızım 5. Ayda uyku gerilemesi mi çok kötü yaşadı. Bu uyku gerilemeisnden sonra her sabah 7 de ben uyandırdım uyanıklık süresini takip ederek yatırdım uykularına 1 saatten kısa uyursa uykuya döndürdüm bu sayede uykuları uzadı şuan uyku sıkıntısı çekmiyoruz şükür uykusunu aldı diye kaldırma hemen 🥰
hepbahar123 Mucizebebekduru en gec 8de uyumuş olmalı . Sen şu sekilde ayarlamalısın . Her bebeğin aylarina göre uyanık kalma süreleri var . Uyandiğında o süre bitince uykuya geçirmelisin uyudu uyandı diyrlim yine ayni süre beklegip bitince uyuutmalısın ve günde uylu sayıları da belli oluyor iki üç olmadi bir haftada düzene oturuyo artı ksaati helincenuyumak istiyo ben hala öyle yapiyorum uyku eğitmenlerinden bunu 2 ayliktı gördum tabloyu kaydettim jala öyledir çocul o süreyi aşinca uyutulmazsa fazla yorulup uyuyamıyor ki zaten uykusu geliyo kaçırmamak lazım
Mucizebebekduru hepbahar123 ya ben o tabloyu bir türlü bulamadim şuan 10da uyuyor 11 de uyuyor. Gündüzde cani isteyince
Mucizebebekduru 1comez_anne bence uyandirmayin benim doktorum 2 aya kadar uyandirin dedi aclik sekeri dusmemesi icin ama 2 aydan sonra düzene giriyor sekerleri dedi artik kendisi uyanir dedi aciktiginda
1comez_anne Bu arada bizde düzen diye bişey yok oluşturamıyorum. Çocuğa her gün yeni bir sürüm yükleniyor sanki 😁
Mucizebebekduru 1comez_anne yaaa biz galiba daha o zamanlara gelmedik cok şükür ne desem yapiyor. Ama ben dogdugundan beri mama veriyorum anne sutuyle beraber telefonuma alarm kurdum cok duzenli sekilde verdim mamasini. Doktor uyumak istedikce uyut uyandirip emzir surekli dedi 2 aya kadar. Ama simdi 2bucuk aylik olduk artik bir düzene girmesi lazim
hepbahar123 Mucizebebekduru görsel nasıl atıliyo özelden tabloyu atardım instagramda tavşanuylusuydu sanirim egitmenin adı aslindanuuku danışmanlari egitmenleri sayfalarinda hep paulaşıyorlar
Mucizebebekduru hepbahar123 çok araştiriyorum ama sadece uyku araliklarini veriyorlar direk şu saatte uyutup şu saatte uyandirin yazmiyor. Bende bilmiyorum fotograf nasil atilir. Yine de cok tesekkur ediyorum ilginiz icin❤️