Merhabalar anneler, benim oğlum şu an 17 aylık ve 9 aylıktan beri demir eksikliği ile birlikte kansızlığımız var. Son tahlilimizde artık demir depoları da tamamen boşalmış. Referans aralığı 18 olması gerekirken 2 ymiş. Bu durum canımı çok sıktı. Her şeyi yiyen bir bebek ama ona rağmen nasıl böyle düşer inanamıyorum. Doktorumuzla ilaç, prebiyotik planı yaptık ama beslenme olayına da el atmamız gerekiyor. Sizde de böyle bir durumu yaşayan anneler ne tavsiye edersiniz, Allah şahit içim parçalanıyor ciddi sıkıntılara yol açmasından korkuyorum lütfen akıl verin