Bebeğim 1 aylık . Sürekli ama sürekli emmek istiyor. Emiyor çiş yapıyor , kaka yapıyor altını alırken uyanıyor sonra yine emmek istiyor emerken gaz oluyor tam uyuyor gazı çıkarırken ağlıyor derken bu döngüden kurtulamıyorum. Kilo alımıda iyi , sütü sağıyorum sütte geliyor ama yetmiyor mu acaba diye paranoyak oldum .şuan o döngüdeyiz altını değiştirdim şimdi yine emiyor 12 den beri 3 saattir bu döngüdeyiz 🥹