Girlpower Bazıları 1-2 kere giyildi, bazıları az kullanıldı hiçbir deformasyonu yok tertemiz.. bize artık küçük geliyorlar🐣 yer İstanbul Pendik. H&M tulumlar 6-9, 4-6 ay 100₺ Zara jeanler 12-18 ay 100₺ B&g takımlar 6-12 ay 100₺ Mango takım 100₺ , mango şort 50₺ Müslin tulum, andywawa 1 yaş 100₺ LCW kot tulum 12-18 ay 100₺, şort tulum 6-9 ay 50₺
sarmaliklahana Girlpower valla modeller harika ben bayıldım kızıma da bu tarz giydiriyorum ama bedenler küçük 😇🤗
AylaSuna Girlpower Hepsi için 500₺ verebilirim sizin için uygunsa özelden iban yollarsanız adres bilgilerimi paylaşabilirim çok zevklisiniz ♥️🫶🏻
gocebebirbayan O kadar farklı ki giyimimize inanılır gibi değil. Beleş verseler giydirmem derler ya tam da öyle işte. Tabi ki beğenen olacaktır. Hayırlı satışlar diliyorum 🌸 ♥️
bebitonunannesi_ gocebebirbayan tam tersi bende çok beğendim 😳.Bir kızım olsa böyle giydirirdim ,bir daha gördük ki zevkler ve renkler tartışılmaz 😅
Girlpower gocebebirbayan bu ne gereksiz bir yorum bazen bu forumdaki insanlara gerçekten hayret ediyorum
siriuss_ gocebebirbayan kırıcı heves kaçırıcı bir yorum olmuş aksine harikalar bence. İnşlah bir gün kızım olursa böyle ciciler giydirebilrim
Girlpower AylaSuna teşekkür ederim hepsi için fiyat biraz düşük kalıyor gerçekten hepsi sıfır gibi ve pahalı almıştım giydiremedim bile bazılarını😊
Girlpower Erva42 1-2 kez giydirebildim hatta 2 tanesini 1 kez giydi salopet olanı hiç giymedi o yüzden biraz kullanmış olsam daha uygun tutardım inanın 😊
Erva42 Girlpower anladım o zaman normal 😊 siyah kota bayıldım özellikle şimdi alacak olsak nasıl oluyor kıyafet+kargo mu ödüyoruz