KumsalDerya tepki vermenin bir anlamı yok bence herkez dilediği gibi yapabilir bende kullanmıyorum çünkü bebeğim çok bir şey yemez eline versem saatlerce oynar minciklar tabağı yere atar bazen. Minder olmasına rağmen alttan ayağını uzatıp kayıyordu bende yer sofrası kurdum yedirmeye çalışıyorum herksin kendi tercihi kimisi mama sandalyesiz asla bir yere gitmez kimisi için de önemli değil