Bebeğim 5 aylık 1 aydır meme reddi yaşıyoruz sadece sabahları uyku sersemi emzirebiliyorum kafasını geri itiyo sürekli. Zıpladım hopladım kanguruda denedim duşta denedim yok imkanı yok çığlık çığlığa kalıyor. Sürümde azaldı emmediği için. Kaşık mama veriyorum şuan. Aç kalınca emer diye düşünüp onuda denedim daha fazla sinirlenip daha çok ağlayıp asla emmiyor. Emmeyi bırakmasını istemiyorum hiç ne yapabilirim ?