Daha önce de bu konu da post açmıştım yaklaşık 2,5 - 3 ay önce geçer dediniz kandırdınız beni 🤪6 ay 11 günlüğüz geceleri çok sık uyanıyor ve ağlayarak uyanıyor bazen sakinleştirmek zor oluyor sanki etini koparmışcasına ağlıyor bazen kucağıma aldığımda sakinleşiyor tekrar dalıyor her gecemiz böyle bazen yarım saatte bi yapıyor bazen saatte bir yapıyo anlayamıyorum niye böyle bende uykuya dalamıyorum her gecemiz böyle rutinleşti 😔