Yagmur1 7 aylık oğlum kabız olmuş 3 4 gün hiç kaka yapmadı 2 gündür yapıyor ama çok az birde hep ağlıyor yaparken ne yapmam lazım zeytinyağı verdim biraz
balannesiii Yagmur1 zeytinyağını bişeyine kat öyle ver canım bence direk icince bebekler tıkanabilirmiş bende veriyodum bir doktor acıklayınca korkumdan birdaha kasıkla vermedim
Alyamm Yagmur1 4-5 adet kuru kayısıyı biraz suyla pişirip blenderdan geçirip içirebilirsin şekersiz bir şekilde.
osibrabia Yagmur1 simdi baktim seninki 7 aylik cok sacma vermemesi.baska bi eczaneden alin canim yarim kullanirsiniz.ben ceyrek kullaniyorum suan 2 aylik
ozlemsenel Zeytinyağı kabak balkabağı kuru kayısı bunlardan püreler yap mesela, mama veriyorsanda conformil baya etki ediyor kabızlığa canım
tcmedine [bilinmeyen] tahıllı kaşık maması bizim kızın bağırsaklarına çok iyi geliyor aptamilin tahıllı çeşitlerinden mutlaka evde bulunduruyorum.