Ozlemsimay Arkadaşlar benim 3 Aylık (düzeltilmiş 2 Aylık ) bebeğim var son zamanlar da geceleri memeyi reddediyor sağıp veriyorum onu içiyor kolik bir bebek zaten benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba içinizde varsa tavsiyeleriniz nelerdir