Ozge3616 7 ay için gece beslenmesini kesmek aslında iyi değil daha çok küçük annesi. Yani 3 4 defa uyanması normal. Erken kesenler illa ki vardır. Ama sık uyanmasını istemiyorsan yatmadan 1 saat önce muhallebi tarzı tok tutan şeyler yedirebilirsin o biraz daha tok tutar. Şuan sürekli uyanmalarının sebebi diş ağrısı olabilir,seni özlüyor olabilir bu aylarda bebekler kendilerini ayrı bir birey olduklarını idrak edip annesinin yok olacağını sanıyor olabilirler. Ek gıda sürecinde yediği bişey hazımsızlık yapıp karnını ağrıtıyor olabilir emziriyorsan kendini rahatlatmak amaçlı uyanabilir. Eğer uyanma süreci ortalama aynı saatlerde oluyorsa o uyanmadan yarım saat önce biraz kımıldanmasını sağlayıp uykusuna geri döndürebilirsin o zaman o döngüyü atlatabilir. Bi gözlemleyin çözümü illa ki bulunur🫶🏻