Nunikk2016 Merhaba kızlar büyüme atağı diyorlar 1. Hafta 3. Hafta 6.hafta 3 ay 4 ay gibi şuana kadar belirgin bir huzursuzluk görmedim ataksız geçirmek normal mi 🙃🥹