Dünya park hastanesinde mehmet çağatan bey var bowerdaydı ama yenidoğan yoğunbakım doktoruydu sanırım dünya parktada yoğunbakıma geçti 2 aydır gitmiyorum ama gerçekten bilgisine ve ilgisine güveniyorum tica edip numarasını alabilirsiniz saat kaç olursa olsun geri dönüş sağlıyor gerek görürse gece 2 de dahi hastaneye geliyor