Kızlar selam öncelikle 21 gün önce doğum yaptım bebeğimi elimden geldiğince emzirmeye çalışıyorum 3.335 kiloyla doğdu sonra şişkinlik vs geçti tekrar kilo aldı derken bugün tam 4 kilo olmuşuz 2 gündür tam da bu saatlerde(gece 1-2) huysuzlanıyor emzirdikçe daha da emmek istiyor acaba diyorum sütüm mü yetmiyor ona doyup doymadığını nasıl anlarım bu arada günde 7-8 kere de bez değiştiriyoruz yani