V15 kullanıyorum led başlık çok önemli değil benim ıcın 😀 zaten phılıps te de vardı aaa toza bak flan diye bı kaç kere eşimle denemiştik vay be neler varmış yerde flan sonra takmadım hiç birde sert yumuşak zemin başlığı diye ayrılıyor v15 te ama tek çıkarla çok uğraşmıyorum