Aysee__34 Hip 1 aldım ek olarak veriyim diye ama içmedi tadı çok kötü acılı ekşili bir tadı var ondanmi icmemistir yada önerdiğiniz mama varmı başına gelen varmı böyle
kayraninannesiiii Aysee__34 7.5 aylık bizde doğduğundan beri hipp combiotik kullanıyoruz. Çok memnunuz. Genel olarak mamaların kokusu kötü oluyor. Çoğu mama öyle aslında. Ama onlar bayılarak içiyor ☺️
Lionmomss Aysee__34 Benim oğlumda 40 günlük ek olarak Bende aptamille başlamıştım ve aşırı gaz ve kabızlık yaptı 10 gündür hipp combiotic kullanıyorum hem kakası normale döndü hemde gaz problemi azaldı bayada severek içiyo ☺️
parasiempre 7 aydir hipp combiotic kullaniyorum tadi biraz degisik ve kotu kokuyor ama cogu oyle. Ustte kalsin belki yardimci olacak vardir size🌸💝
kbra-10 su an biz de ek olarak mama veriyoruz hipp kullanıyoruz ama bizimkide güzelce içiyorrrr hem de kakasi normale döndü 🙈 her gün yapıyor artık
kbra-10 Aysee__34 100 cc ye yakın veriyorum 3 aylık hem mama hem meme gidiyorum ben 1 saat sonra emzirdim mesela o onu 3 4 saat götürüyor
Senaaydin Aysee__34 yani açıkçası tadı tadsız yani öyle kötü bir tat almadım ben kokusu da bence her mamanın koktuğu gibi
Denizbeyy Aysee__34 Biz 2 aylık olduk doğduğu andan beri Hipp Combiotik kullanıyoruz. Belgrad’da tüm doktorlar bu mamayı önerdi bize. Biz de memnunz oğlum bayıla bayıla içiyor.