Sedefino İyi akşamlar kızlar günlerdir sahura kadar uyuyamıyorum benimle aynı şeyi yaşayan var mı ? Bebeğim 6 aylık olacak Bu çocuk aç kitabını okuyıp duruyorum zaman geçsin diye?
Maviim Sedefino Uyuyamamak demeyelim de bilerek uyumamak benimkisi 😄 gece tek başıma oturmayı çok severim kahve içerim film falan izlerim en erken 3-4 te yatıyorum oda en erken, dün 5 te uyudum. Böyle olunca tabi geç kalkıyorum
KumsalDerya Sedefino Bende sahura kadar uyumuyorum dün tek uyuya kaldım sahursuz tutmak zorunda kaldık 🤭