sonsuz17 Kızlar 2 kızıma da aynı elbiseden kendime bu takımı aldım üstüne medine ipeği krem şal siz neler aldınız
bombacimulayim Aldıklarınız çok güzel .Yani duyar kasmak gibi olmasın ama bu dönemde aldığımı ettiğimi paylaşmazdım. Malum aramızda depremzede anneler var, alamayan annelerimiz var . Üzülebilirler. Duyarlı olmalıyız bence.
sonsuz17 bombacimulayim duyarlı düşünceniz için teşekkürler Ama burada çok paylaşımlar var böyle alışveriş altında Yani ben yanlış bir şey yaptığımı düşünmemiştim
sonsuz17 gbdl23 Çok teşekkürler inşallah defacto’dan aldım şu anda stoklarda yok ama ara ara geliyor yarı fiyatını düşmüştü