Kızlar 2 gün önce kan almışlardı bebeğimden şuan tam 6 aylık ve kan aldıklarında hiç ağlamadı şaşırdım bende bugünde sağlık ocağında aşılarımız vardı 2 tane ve ondada ağlamadı bu normal mi sağ bacağına aşı yaptığını anlamadım bile sol bacağında biraz ağlar gibi oldı ama yine sakinleştirdim hemen o an